søndag 17. oktober 2010

Ford Explorer selges

Nå er Forden lagt ut på finn.no til en, etter min mening, lav pris. Pga. ny jobb har vi investert i ny bil, en Toyota Prius, noe jeg trodde jeg aldri kom til å kjøre eller langgt mindre kjøpe (ref. tidligere bloggpost). Hittil er vi fornøyde med Priusen, men vi får se om den dekker vårt behov over tid. Mer om Priusen etterhvert.

Link til annonse


Redigert: Det tok ca 2 timer fra annonsen ble lagt ut til bilen var besiktiget, prøvekjørt og solgt. Jeg får sette prisen litt høyere neste gang.

2 kommentarer:

Arvid sa...

Gratulerer med ny jobb og bil! For et par år siden fikk jeg anledning til noen turer med en Prius. Det ble et hyggelig bekjentskap, egentlig. Den var lettkjørt og grei både på langkjøring og i bytrafikk.

Unknown sa...

Takk! Hittil er vi veldig fornøyd med bilen. Den er veldig lettkjørt og grei som du sier.